Z uwagi na sytuację epidemiczną w Polsce i problemy z dostępem osób głuchych do świadczeń medycznych Zarząd Główny Polskiego Związku Głuchych w dniu 1 kwietnia, dzięki częściowemu wsparciu finansowemu z Fundacji PGNiG uruchomił całodobową infolinię dla osób głuchych i placówek medycznych, do których zgłaszają się osoby głuche po wystawienie e-recepty, czy uzyskanie e-porady. Infolinia jest dostępna na 3 różnych komunikatorach. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w poniższym linku.
https://www.pzg.org.pl/2020/03/koronawirus-tlumacz-pjm-dla-calej-polski/
Z uwagi na sytuację epidemiczną w Polsce i problemy z dostępem osób głuchych do świadczeń medycznych Zarząd Główny Polskiego Związku Głuchych w dniu 1 kwietnia, dzięki częściowemu wsparciu finansowemu z Fundacji PGNiG uruchomił całodobową infolinię dla osób głuchych i placówek medycznych, do których zgłaszają się osoby głuche po wystawienie e-recepty, czy uzyskanie e-porady. Infolinia jest dostępna na 3 różnych komunikatorach. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w poniższym linku.
https://www.pzg.org.pl/2020/03/koronawirus-tlumacz-pjm-dla-calej-polski/
Z uwagi na sytuację epidemiczną w Polsce i problemy z dostępem osób głuchych do świadczeń medycznych Zarząd Główny Polskiego Związku Głuchych w dniu 1 kwietnia, dzięki częściowemu wsparciu finansowemu z Fundacji PGNiG uruchomił całodobową infolinię dla osób głuchych i placówek medycznych, do których zgłaszają się osoby głuche po wystawienie e-recepty, czy uzyskanie e-porady. Infolinia jest dostępna na 3 różnych komunikatorach. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w poniższym linku.
https://www.pzg.org.pl/2020/03/koronawirus-tlumacz-pjm-dla-calej-polski/