W SPZZOZ w Wyszkowie ustanowiono i wdrożono wewnętrzne kanały przyjmowania i obsługi zgłoszeń dotyczących naruszeń prawa, które zostały opisane w Procedura zgłoszeń wewnętrznych.

Do przyjmowania zgłoszeń naruszeń prawa zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów powołany został  Pełnomocnik ds. naruszeń prawa  Pani  Małgorzata Łubińska – radca prawny.

Zgłoszenia naruszeń można dokonać poprzez:

  • skrzynkę mailową na adres: sygnalista@szpitalwyszkow.pl
  • korespondencję listowną skierowaną do Pełnomocnika na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, z dopiskiem na kopercie, np. „Zgłoszenie nieprawidłowości – Poufne”, „Pełnomocnik ds. naruszeń prawa – do rąk  własnych”.
  • poprzez doręczenie pisma do Kancelarii Szpitala ( budynek administracji) z klauzulą „zgłoszenie nieprawidłowości – poufne”, „Pełnomocnik ds. naruszeń prawa – do rąk własnych”.
  • poprzez doręczenia pisma bezpośrednio do Pełnomocnika ds. naruszeń prawa w każdą środę w godzinach 10.00-12.00, pokój 20, budynek administracji.

         Zarządzenie Nr 54/2024

         Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości.

Skip to content