SAMODZIELNY PUBLICZNY  ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ  w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1
 
Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpital-wyszkow.com.pl

Wyszków, dnia 10/07/2014 r.
DEZ/P/341/ZP- 19/2014
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa sprzę­tu medy­cznego jed­no­ra­zowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie- paki­et nr 2 Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał wyboru:
  • w zakre­sie paki­etu nr 2 ofer­tę nr 2: Med­ica Sp. j J. Chodac­ki, A. Mis­z­tal, ul. Prze­mysłowa 4a, 59–300 Lubin: paki­et nr 2 za cenę brut­to 27.432 zł;
Uza­sad­nie­nie. W zakre­sie paki­etu 2 wybra­no naj­tańszą ofer­tę, zgod­nie z kry­teri­um określonym w SIWZ, których cena mieś­ci się w kwocie jaką Zamaw­ia­ją­cy może przez­naczyć na real­iza­cję niniejszego zamówienia. Jed­nocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybrany­mi Wykon­aw­ca­mi nastąpi z dniem 16/07/2014 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie. Ofer­ty złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy:
  1. Zarys Sp. z o.o. ul. pod Borem 18, 41–808 Zabrze: paki­et nr 2 za cenę brut­to 33.480 zł– 81,94 pkt w jedynym kry­teri­um ceny;
  2. Med­ica Sp. j J. Chodac­ki, A. Mis­z­tal, ul. Prze­mysłowa 4a, 59–300 Lubin: paki­et nr 2 za cenę brut­to 27.432 zł- 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny;
Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie

Wyszków, dnia 07/07/2014 r.
DEZ/P/341/ZP- 19/2014
Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: Dostawa sprzę­tu medy­cznego jed­no­ra­zowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.
W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz. 907 z późn. zm.), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pytanie 1: Paki­et 2 pozy­c­ja 1: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci kani­ule z cewnikiem wyko­nanym z poli­ure­tanu, dostęp­ne w rozmi­arach 22G, 20G, 18G i 16G, speł­ni­a­jące pozostałe wyma­gania SIWZ ? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 2: Paki­et  nr 2 poz. 1: Prosimy Zamaw­ia­jącego o wyjaśnie­nie, czy kani­ule mają być pakowane w opakowa­nia nierozry­wane i niepalne bez zawartoś­ci celu­lozy, charak­teryzu­jące się doskon­ałą bari­erą prze­ciw drob­nous­tro­jom i bard­zo wysoką odpornoś­cią na prze­bi­cia i roz­dar­cia, zabez­piecza­jące przed wilgo­cią oraz przed przy­pad­kowy­mi uszkodzeni­a­mi opakowa­nia pod­czas prze­chowywa­nia? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 3: Paki­et  nr 2 poz. 1:  Prosimy o dopre­cy­zowanie czy Zamaw­ia­ją­cy oczeku­je aby kani­ule posi­adały min. 4–5 pasków RTG wto­pi­onych na całej dłu­goś­ci kani­uli? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 4: Paki­et  nr 2 poz. 1:  Prosimy o dopre­cy­zowanie czy kani­ule mają posi­adać samod­omyka­ja­cy się korek por­tu bocznego? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 5: Do SIWZ i wzoru umowy: W § 1 ust. 3, Zamaw­ia­ją­cy odmaw­ia (nie gwaran­tu­je) Wykon­aw­cy prawa do real­iza­cji przed­mio­tu zamówienia w pełnym zakre­sie, prosimy o podanie pod­stawy prawnej umożli­wia­jącej Zamaw­ia­jące­mu prze­niesienia w ramach udzielanego zamówienia pub­licznego w całoś­ci ryzy­ka gospo­dar­czego na Wykon­aw­cę i jed­nocześnie zwal­ni­a­jącej Zamaw­ia­jącego z jed­noz­nacznej deklaracji (określe­nia) iloś­ci przed­mio­tu zamówienia stanow­iącej przed­miot zakupu w sposób jed­noz­naczny i wycz­er­pu­ją­cy zgod­nie z dys­pozy­c­ja z art. 29 ust 1 ustawy PZP. Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Zamaw­ia­ją­cy ze wzglę­du na specy­fikę prowad­zonej dzi­ałal­noś­ci nie jest wstanie podać pro­cen­towego zamówienia. Podane iloś­ci stanow­ią sza­cunek na pod­staw­ie ostat­nich 12 miesię­cy hos­pi­tal­i­zowanych pac­jen­tów. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 10/07/2014 do odz.10:00. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 10/07/2014 roku o godz. 10:15.
Agniesz­ka Ogonows­ka Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Eko­nom­iczno-Admin­is­tra­cyjnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy