SAMODZIELNY PUBLICZNY  ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ  w Wyszkowie 07 – 200 Wyszków,ul. Komisji Edukacji Nar­o­dowej 1
 
Tele­fony:  Sekre­tari­at Dyrekcji —  (0–29) 743 76 11 (bezpośred­ni) lub (0–29) 743 76 00 (cen­trala), nr wew. 311; FAX – (0–29) 743 76 05; e‑mail: spzzoz@wp.pl ;   www.szpital-wyszkow.com.pl

Wyszków, dnia 12/09/2014 r.
DEZ/P/341/ZP- 23/2014
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
W niniejszym postępowa­niu o zamówie­nie pub­liczne prowad­zone w try­bie prze­tar­gu nieogranic­zonego o wartoś­ci mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na pod­staw­ie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 roku pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz.907 z późn. zm.) w przed­mio­cie: Dostawa mate­ri­ałów zuży­wal­nych i sprzę­tu lab­o­ra­to­ryjnego jed­no­ra­zowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie  Zamaw­ia­ją­cy dokon­ał wyboru: * ofer­ty nr 1: MEDLAB PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05–090 Raszyn: za cenę brut­to 48.878,16 zł; Uza­sad­nie­nie. W przed­miotowym prze­tar­gu została złożona jed­na ofer­ta, której cena mieś­ci się w kwocie jaką Zamaw­ia­ją­cy przez­naczył na real­iza­cję niniejszego zamówienia. Jed­nocześnie Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, że pod­pisanie umowy z wybranym Wykon­aw­cą nastąpi z dniem 16/09/2014 roku w siedz­i­bie SPZZOZ w Wyszkowie. Ofer­ty złożyli następu­ją­cy Wykon­aw­cy: MEDLAB PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05–090 Raszyn: za cenę brut­to 48.878,16 zł — 100 pkt w jedynym kry­teri­um ceny;
Cecylia Domżała Dyrek­tor SPZZOZ w Wyszkowie

Wyszków, dnia 09/09/2014  r.
DEZ/P/341/ZP- 23/2014 Doty­czy: Prze­tar­gu nieogranic­zonego w przed­mio­cie: Dostawa mate­ri­ałów zuży­wal­nych i sprzę­tu lab­o­ra­to­ryjnego jed­no­ra­zowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie. W odpowiedzi  na wnie­sione zapy­ta­nia do SIWZ, zgod­nie z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 sty­cz­nia 2004 r. pra­wo zamówień pub­licznych (t.j. Dz. U. z 2013 r poz. 907 z późn. zm.), doty­czące powyżej wskazanego prze­tar­gu Zamaw­ia­ją­cy udziela poniżej podanych odpowiedzi: Pytanie 1: Czy Zamaw­ia­ją­cy w Pakiecie 1, poz. 25 dop­uś­ci sterylne pojem­ni­ki do moczu o poj. 120 ml. wymi­ary 55 x 68 mm lub sterylne pojem­ni­ki do moczu o poj. 150 ml. wymi­ary 60 x 74 mm? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza pojem­ni­ki do moczu o poj. 150 ml. wymi­ary 60 x 74 mm. Pytanie 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy w Pakiecie 1, poz. 38 dop­uś­ci bagi­et­ki z PS 120 mm? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Pytanie 3: Czy Zamaw­ia­ją­cy w Pakiecie 1, poz. 40 dop­uś­ci mikrome­to­da: probów­ki z kapi­larą do badań bio­chemicznych zaw­ier­a­jące przyspiesza­cz do pozyski­wa­nia surow­icy o poj.200 ml? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 4: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci podanie ceny jed­nos­tkowej za 1 szt. wyrobów z dokład­noś­cią  do 3 lub 4 miejsc po przecinku? Odpowiedź: Zgod­nie z SWIZ. Pytanie 5: Jeżeli Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody na powyższe to czy wyrazi zgodę na podawanie cen za 100 szt. pro­duk­tu? Odpowiedź: Zgod­nie z SWIZ. Pytanie 6: Doty­czy pro­jek­tu umowy § 1 ust. 3. Z uwa­gi spec­jalne ceny ofer­owane Zamaw­ia­jące­mu przez wykon­aw­ców, kalku­lowane na pod­staw­ie iloś­ci podanych przez Zamaw­ia­jącego w prze­tar­gu, czy Zamaw­ia­ją­cy nie rozważy wprowadzenia do wzoru umowy zapisu: „Zamaw­ia­ją­cy zas­trze­ga sobie pra­wo do częś­ciowej real­iza­cji Umowy, jed­nak niezre­al­i­zowana wartość umowy nie może być więk­sza niż 20% wartoś­ci umowy”? Odpowiedź: Zgod­nie z SWIZ. Pytanie 7: Doty­czy pro­jek­tu umowy § 3 ust. 1. Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na dodanie do para­grafu sfor­mułowa­nia, iż „Zamaw­ia­ją­cy będzie składał zamówienia według bieżą­cych potrzeb, przy czym wartość zamówienia jed­nos­tkowego nie powin­na być mniejsza niż 150 zł. net­to”? Odpowiedź: Zgod­nie z SWIZ. Pytanie 8: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci zmi­anę ter­minu „7 dni” na „7 dni roboczych”? Odpowiedź: Zgod­nie z SWIZ. Pytanie 9: Czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zmi­anę zapisu z „48 godzin” na „w ciągu 3 dni roboczych”? Odpowiedź: Zgod­nie z SWIZ. Pytanie 10: Doty­czy § 3 ust. 7: Czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci zmi­anę powyższych zapisu na: ter­min, w którym Wykon­aw­ca ma załatwić rekla­mację to: — dla rekla­macji iloś­ciowych – real­ny ter­min roz­pa­trzenia i załatwienia rekla­macji to 5 dni roboczych od chwili jej otrzy­ma­nia, — dla rekla­macji jakoś­ciowych — real­ny ter­min roz­pa­trzenia i załatwienia rekla­macji to 7 dni roboczych od chwili otrzy­ma­nia próbek reklam­owanego towaru? Odpowiedź: Zgod­nie z SWIZ. Pytanie 11: Doty­czy § 4 ust. 2 oraz § 4 ust. 5: W zaw­iązku z tym, iż Strony umowy nie mają wpły­wu na urzę­dowe zmi­any stawek podatku VAT, czy Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza możli­wość doko­na­nia zmi­any stawek podatku VAT, w przy­pad­ku zmi­an przepisów podatkowych i cel­nych w trak­cie trwa­nia umowy bez koniecznoś­ci zaw­iera­nia odręb­ne­go anek­su? Odpowiedź: Zgod­nie z SWIZ. Pytanie 12: Przed­mio­tu zamówienia: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 2, 3, 5, 9, 19: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga zaofer­owa­nia probówek z polem do opisu w formie nadruku (z możli­woś­cią lep­szej obserwacji zawartoś­ci w probów­ce)? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza ale nie wyma­ga. Pytanie 13: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 4: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga zaofer­owa­nia probówek typu Eppen­dorf z płas­ki zatrza­skowym, zin­te­growanym z probówką wieczkiem, dzię­ki które­mu możli­we jest opisy­wanie prób­ki na wierzch­niej stron­ie kor­ka oraz z zamknię­ciem typu Safe Lock? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza ale nie wyma­ga. Pytanie 14: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 15: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci pojem­ni­ki z podzi­ał­ka co 50 ml? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 15: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 21: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie sza­lek o śr. 100mm? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 16: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 21:Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy ewen­tu­al­nie  wyrazi zgodę na zaofer­owanie sza­lek o śr. 80 mm? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie wyraża zgody. Pytanie 17: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 24: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci sza­l­ki steryl­i­zowane gazowo? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy nie dopuszcza. Pytanie 18: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 30: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy wyrazi zgodę na zaofer­owanie nakłuwaczy, które nie są nakłuwacza­mi „w ksz­tał­cie grzy­b­ka”? Odpowiedź: Zgod­nie z SIWZ. Pytanie 19: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 37: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga kapi­lar hema­tokry­towych niehep­arynowych o poj. 60 µl czy 75 µl? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza kapi­lar hema­tokry­towych niehep­arynowych o poj. 60 µl i 75 µl. Pytanie 20: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 39: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci probów­ki o poj. 11 ml z korkiem wciskanym? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 21: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 39: Prosimy o wyjaśnie­nie czy Zamaw­ia­ją­cy dop­uś­ci probów­ki o poj. 11 ml z korkiem wciskanym pakowane po 5 szt.? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 22: Doty­czy Załącznik nr 2 pozy­c­ja 40: Jeżeli pod­czas pobiera­nia krwi ist­nieje możli­wość bezpośred­niego kon­tak­tu wnętrza pojem­ni­ka z płynącą krwią pac­jen­ta, zale­ca się aby pojem­nik miał spec­jal­ny sta­tus mikro­bi­o­log­iczny. W przy­pad­ku mikrome­tody, zarówno probówka jak i kapi­la­ra ma bezpośred­ni kon­takt z krwią pac­jen­ta, dodatkowo kapi­la­ra ma bezpośred­ni kon­takt z powłoka­mi ciała i służy do pobiera­nia krwi. Prosimy o wyjaśnie­nie czy wobec powyższego Zamaw­ia­ją­cy wyma­ga, aby mikrome­to­da – probówka i kapi­la­ra były sterylne, tzn. miały spec­jal­ny sta­tus mikro­bi­o­log­iczny? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Pytanie 23: Doty­czy Załącznik nr 2: Czy Zamaw­ia­ją­cy, aby mieć pewność, że zaofer­owany przez Wykon­aw­ców asorty­ment speł­nia wymo­gi SIWZ, wprowadzi do SIWZ wymóg poda­nia przez Wykon­aw­ców w for­mu­la­rzu cenowym w dodatkowej kolum­nie – nr kat­a­l­o­gowych wykon­aw­cy (lub wytwór­cy) zaofer­owanego pro­duk­tu? Odpowiedź: Zamaw­ia­ją­cy dopuszcza. Wykon­aw­cy mogą w for­mu­la­rzu cenowym w dodatkowej kolum­nie podać  nr kat­a­l­o­gowe wykon­aw­cy (lub wytwór­cy) zaofer­owanych pro­duk­tów. Zamaw­ia­ją­cy infor­mu­je, iż ter­min składa­nia ofert nie ule­ga zmi­an­ie i jest do dnia 12/09/2014 do odz.10:00. Otwar­cie ofert nastąpi w siedz­i­bie Zamaw­ia­jącego w dniu 12/09/2014 roku o godz. 10:15.
Agniesz­ka Ogonows­ka Z‑ca Dyrek­to­ra ds. Eko­nom­iczno-Admin­is­tra­cyjnych

Wyszków, dnia 04/09/2014 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU — dostawy